May 15, 2008

'Once'

uzun zaman oldu.ne kadar yüzeysel bir cümledir ve ne kadar sık kullanırız.ben şimdilik birkaç eylem yerine kullanacağım.mesela buraya yazmayalı uzun zaman oldu.ders çalışmayalı uzun zaman oldu.uzun zamandır hıçkıra hıçkıra ağlamadım.birinin dizlerinde yatıp, yıldızlara bakmayalı uzun zaman oldu.uzun zaman oldu telefonda saatlerce konuşmayalı.aşık olmayalı uzun zaman oldu.ve yine uzun zaman oldu böyle bir film izlemeyeli.
neydi şu 80 dakikayı böyle mükemmel kılan.irlanda mı cazip geldi yine, ondan mı acaba.yoksa leziz şarkıları içimize işleyen glen hansard mı sebebi.ya da bütün bunların sorumlusu, tuşlara her dokunduğu an yetmiyormuş gibi, üstüne o şahane sesiyle piyanosuna eşlik eden marketa adlı kız mı.şöyle açıklayabilirim; bütünüyle hepsi.biri diğeri olmadan saydığım bu 3 etken beni bu denli etkileyemezdi.okuyanların Once adlı 2006 yapımı (bazı kaynaklarda 2007 diye yer alıyor) müzikali izlemeden bu yazdıklarımdan bir şey anlayacaklarını pek sanmıyorum.izleyin bana hak verin.izleyin o müthiş müziklere ve oyuncuların amatörlüğündeki sevimliliğe hayran kalın.izlemelisiniz hatta şuradan indirip dinleyebilirsiniz bile.