Feb 8, 2009

what up?



hey naber.

tatil bitiyo işte blog.içine yandığımının dershanesi için son 2 gün.bi liste gibi bişi yapıyım diyorum.her gün dens eheh aman ders moduna girebilirsem ne ala.mualla dicem diye beklediniz ama babayı alırsınız demiyorum.okuyucular bi de size iki çift lafım var.joshua radin dinleseniz ya.buğulu ses.böyle nejat alp ve damien rice sentezini hayal edin.edemediniz biliyorum ama bi süreliğine kurban olayım benim için edin ya.bu adam öyle bişi.


biraz da tatilimden bahsedeyim.dün istanbul'dan döndüm.gerçekten çok çılgındı.ama dönüşüm o kadar tatsızdı kii hava güzeldi bıraktım öylece nalet olsun üzülmüyor değilim.başka bi tatsızlık da var tabii.dönüş yolunda ufak bi kaza geçirdim.kaldırımdan yere düştüm.gülenin saçını çekerim komik değil.bu sefer ben de gülmedim.halbüse gülerim düşenler bana gülünç gelir.ama dizlerim acıyooor.acı çekiyoruuuum.buradan birilerine seslenesim geldi.tıpkı acı çeken muhsin gibi.pınpın'a seslenelim.sims'e saldırı düzenledik beraber.şu saatten sonra liste falan da yalan oldu bence.sabahlara kadar sims woohoo.ahah kısa kesiyorum.aslında tam da yazsam ne çok yazarım diyecektim.yazmayayım diyorum.evet bunu diyorum.ah istediğim zaman neler diyorum bi bilseniz.


hadi bakalım öyleyse, güzel günler dilerim.