Jun 22, 2009

doğrudur.


off blog sana yazalı 3 ay olmuş neler değişti bi bilsen.önce şu sınavı atlattım biraz ondan bahsedeyim.çok büyüttük ya gözümüzde, deli gibi çalıştık çabaladık.1 hafta önce geldi çattı.ne gördüm çalışan da aynı çalışmayan da aynı herkes kurbanlık koyun.sınavdan bi ara çıkmayı düşündüm hep onu söylüyorum.çok ince bi çizgi o karar esnasında aklımdan neler geçti.ama dedim 'dicle pes etme, koyver gitsin'.evet gerçekten hayat bi koyver gitsin edasında bu aralar.çok da uğraşmıyorum kendimle.artık etrafımdakilerin de uğraşmamalarını istiyorum.zaten o klasik cümleler de çoktan kuruldu blog; "aman kızım ucunda ölüm yok ya", "çalışan kazanır", "yapan nasıl yapıyo bak"..

işte dediğim gibi pek iç açıcı değil gidişat.ama bütün bunların içinde birileri var ben onlarla çok mutlu oluyorum.mesela bana öğrenim hayatımdaki en güzel 1 yılı yaşatan dershane arkadaşlarım,hocalarım.hepsine çok teşekkür ediyorum.çok seviyorum her birinizi.bu sene bir şeylere yeniden kalkışmanın dayanılmaz ağırlığı vardı üzerimde, ama sizin desteğinizle altından kalkabildiğime inanıyorum.


bu yazıyı yazmak ve bütün bunları söylemek için çok uzun zaman bekledim.devamı da gelir artık.
en kısa zamanda görüşürüz.

2 yorum:

Meryem said...

Ağğ biloğum. Tenkselat \m/

chihiro said...

owşit yeni gördüm.evet biloğunuz rica ederim.ama hep taşınıyorsunuz size yetişemiyorum bağyan.