Sep 19, 2010

brain was here.


saat tam 04:04.
çok dandik de bir başlık attım biliyorum. tam olarak 3 saat sonra uyanacağımı da düşünürsek, bu saçmalıklarla idare edeceksin. haa evet, bugün sana seslenmiyorum blog, üzgünüm. ben bugün doğan birine sesleniyorum; sevgili 'meri'ye.

sevgili meri,

başlık dandik, seni tanımam da çok dandik olmuştu hatırlarsan. "şaka mı yapıyorsun tabii ki hatırlamam gerzek dicle" derdin şimdi. lakin uyuyorsun. ben yine de dediğini duyar gibiyim. her neyse ufaklık. ben az önce senin hayatımda olmadığını düşündüm. senin olmaman üç kuruşluk müzik muhabbetlerinin de olmamasıydı. sen olmasan olric de olmazdı. ben kimle oğuz atay konuşurdum. hem de bu yaştan sonra? senin olmadığın her dakika, bezelye yemediğimiz güzel dakikalar demek. senin olmaman mericiğim kamuran, aslında izlesen çok beğeneceğin bir filmin sonunu söyleyememek. senin olmadığın günler kimse iyi geceler efendim diyerek günaydın mesajı atmaz. en çok senin olmadığın anlar sarhoş biriyle konuşursam üzülürüm. senin sarhoşluğun gördüğüm en tatlı sarhoşluktur çünkü. ben atlardan korkardım kordon'da yürüyorsak, hele bir de köpekler kovalıyorsa daha çok. senin olmadığın bir kordon macerası korkunç biterdi meri. ama sen olmadığında çekirgeler daha çok yaşardı, orası kesin.

bu gece yatmadan hep senin olmadığını düşündüm meri. çok imkansız bir şey oldu. işte bu yüzden hep olmanı istedim.

iyi ki doğdun, iyi ki..