Feb 21, 2012

Son yılların en naif dönüşü: "Bigbang - Blue"


Yaklaşık 4 saat önce küt küt atan şu kalbimizle “I’m singing my blues” diyorduk. Şimdiyse ağzımız açık izliyoruz. Çünkü VIPler’in kutsal akşamlarından bir yenisini daha yaşıyoruz. Bigbang’in sabırsızlıkla beklenen geri dönüşünden bahsediyorum elbette.

Nasıl olmuş derseniz, bence Blue çok başka bir şey olmuş. Kendi adıma konuşayım; T.O.P’nin ve GD’nin böyle yumuşak bir şekilde rap yaptığını, Seungri’nin artık büyüyüp hyunglarından daha karizmatik bir sesle onlara katıldığını, Taeyang’ın ballad gırtlağından uzaklaşıp sakince şarkıya eşlik ettiğini, Daesung’un bu tonda söylediğini görmeye alışık değilmişim. AMA ALIŞABİLİRİM! Yaparız değil mi çingular? Çok ciddiyim, coşmaya dünden hazır bir Bigbang ne kadar güzelse bu şarkı da bir o kadar şahane! Bir de sadece Blue böyleyse albümün tamamını dinlemeye kalbimiz nasıl dayanacak.



“I was born and I met you

And I have loved you to death

My cold heart that has been dyed blue

Even with my eyes closed, I can’t feel you”


Yukarıdaki sözlere bakınca bazı insanların tanrı tarafından sadece bir şeyi layıkıyla yapmak üzere görevlendirildiğini bir kere daha anlıyorum. Mesela G-Dragon söz yazarlığı ve bestecilik konusunda görevlendirilmiş. Şimdi biz ne kadar uğraşsak da bu tip insanların yaptıklarını yapamayız. Ama onlar iyi ki var hayatımızda. İyi ki o bizim liderimiz.


Klibe gelince, bitene kadar öylece koşsalar bile yeterdi. O kadar seviyorum ki bu slow motion çekimleri. Belki bunu binlerce kez dedim ama; farklılar, herkesten çok farklılar... Las Vegas’taki lüks bir otelin terası da yakışıyor bu adamlara, sisli ve puslu bir New York sabahı da.



Şu an önlenemez bir duygusallık içerisindeyim. Nasıl bu kadar sevebilirim diye düşündüm tekrar. Hangi sebebi kanıt göstersem bilemiyorum. Şu an ne yaptıklarını çok merak ediyorum. Mesela ben bu yazıyı gönderirken saat orada sabaha karşı 4:00. Ama eminim onlar uyuyamıyorlardır. Sessiz bir telaş içinde bizim heyecanımıza ortak olduklarını hayal ediyorum. GD bir koltuğa uzanmış elinde iPAD’i listeleri kontrol edip o mükemmel sırıtışını yapıyordur. Seungri heyecanından evin içerisinde dört dönüyordur. T.O.P ağırbaşlı bir sevinç sergiliyor olabilir. Daesung elini ağzına götürmüş kıkır kıkır gülüyordur. Taeyang belli edemediği bir duygu seli içerisindedir. Biz böyleyken onlar da kesin böyledir, evet.

Şurada 29 Şubat’a ne kaldı derken “Blue Etkisi”nin aylarca süreceğini şimdiden görür gibiyim. Son olarak VIP olmaktan bir kez daha gurur duyduğumu belirtmek istiyorum.

5 yorum:

Lee said...

Blue ve Alive etkisi aylarca sürecek, devam edecek. Çok sevdim çok :)

Lollidrella said...

Harika bir yazı olmuş çingu :)
Resmen şarkının bana hissettirdiklerini güçlendirdin :)
Bence de BB senin söylediklerini yapıyordur :)
Ahh onları öyle düşünmek bile beni mutlu ediyor :)

chihiro said...

@Lee Teşekkür ederim çingu ben de sevdim. Hepimizin aynı gece duygularımızı bloglarımızda paylaşmamızı sevdim ve Blue'yu 1 günde 2 milyon izlememizi sevdim. Süperiz biz :))

chihiro said...

@Gkcn aaa çingum hoşgeldin bloguma! :) teşekkür ederimm böyle bir şeyi yapabilmeme sevindim ama bana da bunu onlar yaptırdı :) öyle olduklarına eminim bizim gibi kritik yapıyorlardır haha :P

selocann said...

Bayıldım en çok da biz burada heyecanlanırken onlarında aldıkları tepkileri nasıl merak ettiklerini canlandırma sahnen süperdi :)) Yazdıklarını birebir yapıyorlardı eminim.
Düşüncelere aynen katılıyorum. Onlar bir başka yaa :D Ellerine sağlık çingum çok beğendim yazını^^