Mar 2, 2012

Birisi hayallerinin çok yakınında!


Facebook'taki grup bildirimlerine aslında bu kadar dikkatli bakmam. Lakin bakmış bulundum çünkü bizim VIP çingulardan Lee grubu güncelleyen bir mesaj atmıştı. "Ahanda yine bir mevzu var VIP dayanışması! Destek lazım" derken gerçekten bir mevzu olduğunu, fakat bu sefer mevzunun hınzırca bir sebepten kaynaklanmadığını gördüm. Bu gayet hayırlı bir işti. Gazella ismindeki turizm firması Lee'nin de katıldığı "3 Kıta 1 Blogger" adında bir yarışma düzenliyormuş. Lee de bizden oy vermemizi bekliyormuş. Tabii ki kayıtsız kalamazdım. Çingu dayanışması başka ne zamanlar için var ki? Haberi okudukça onun kadar güzel ve kapsamlı bir bloga sahip olamadığım için biraz da dövündüm. Ama hayıflanmam çok uzun sürmedi :P Ne de olsa hayallerini gerçekleştirecek olan bizden biri. Güney Kore'ye her şeyden daha çok yakın. Evet, o gidecek ve her zaman yazdığı o enfes kurmaca yazıların yerini gerçeğin ta kendisi alacak. Şimdiden bol şans diliyorum çingu. Ardından senin yazını alıntılıyorum, istediğin gibi.


Her şey gönlünce olsun!



"Ayrıca gidersem Güney Kore’ye K-Pop’la ilgili bir sürü şey satın alacağım ve geldiğimde de çekiliş yapacağım, bu da seçim vaadi gibi oldu ama bir kazan kazan durumu ortaya çıksın değil mi? Bigbang, Super Junior, JYJ veya başka gruplar. Benim seçeceklerim ve sizin istediklerinizden 3 – 5 tane alırım gerçekten. Ayrıca posterler, tişörtler, bileklikler ve fan kulüp hediyelerini saymıyorum bile. Hani bir olsun, bir Kore’ye gideyim gerçekten getirip burada çekiliş yapacağım. Aha da yazdım :)

Hemen konuya giriyorum arkadaşlar :) Gazelle Turizm gezi ödüllü bir yarışma düzenliyor. Kazanan kişi hayallerindeki ülkeye gidecek, tüm masraflar onlardan. Ben de ilk etabı geçen blogger’lardan biriyim. Ama şimdi halk oylaması yapılıyor ve yardımınıza ihtiyacım var. İlk 10’a kalmam için bu çok önemli. Vereceğim linkteki adrese tıklayarak metropolgunlugu.blogspot.com a oy verebilir misiniz? Tabi önce Gazella’nın sayfasını beğenin, sonra da bana oy verin lütfen. Bu gerçekten önemli benim için, desteğinizi bekliyorum Ayrıca başka Facebook hesaplarınız varsa onlarla da oy kullanabilirsiniz :) Adres şudur:

http://www.facebook.com/GazellaTurizm?sk=app_306751442720105

(Önce sayfayı beğenmeyi unutmayın. Bir de arkadaşlar 3 oy verme hakkınız var, üç oyu da benim blogum için kullanabilirsiniz)

Oy verirseniz beni gerçekten çok sevindirirsiniz. Ayrıca bu yazıyı alıp blogunuzda paylaşırsanız çok mutlu olurum. 15 Mart’tan sonra silebilirsiniz hemen blogunuzdan, kopyalayıp yapıştırın lütfen. Facebook profilinizde, Twitter profilinizde paylaşırsanız çok mutlu olurum. Tabi en önemli şeylerden biri de Facebook sayfanız varsa sayfanızda paylaşmanız. Benim için, bu blog için, hatta kendiniz için, Kore ve KPop için oy verin diyorum sadece :)

Bu yazıyı yazmak istedim. Halk oylaması seçeneği konulunca mecbur kaldım. Şimdiden herkese teşekkür ederim."


Not: Çingu oylamaya baktığımda en son sen birinciydin. Rakamı yazıyı yazdıktan sonra fark ettim. Çok heyecan verici gerçekten :D